SERVICII - GRIservice

GRI infoSERVICE S.R.L.
Go to content


  • Prelucrare informatică a datelor utilizând programe proprii sau ale solicitanților;
  • Realizare de programe la cheie;
  • Realizare de site-uri;
  • Instalare, reparații și mentenanță calculatoare, (re)instalări de programe, componente și drivere;
  • servicii de recuperare a informaţiilor din calculatoare în caz de dezastru;
  • activități de secretariat și servicii de certificare electronică conexe acestora;
  • activități de consultanță și instruire a personalului în domeniul informatic general și cu aplicabilitate la aplicații specifice;


              Asigurăm distribuție pentru pachetul de programe de contabilitate Saga (www.sagasoft.ro). Portofoliul cuprinde colaboratori din județele Sălaj, Cluj, Satu Mare, Maramureș, Bihor, Arad, Hunedoara, Ialomița, Călăraşi, Vâlcea şi din Bucureşti.

              Distribuția acoperă latura informatică și asigură:
              - accesul colaboratorilor la actualizările programului;
              - asistență tehnică (asigurarea funcționării programului) online și telefonică de câte ori este nevoie;
              - instalare și configurare server SAGA pentru a permite lucrul în rețea locala;
              - instalare si configurare SAGA pntru a permite lucrul in retea prin Internet (nu configurăm VPN);
              - configurarea accesului prin Internet la calculatoarele din punctele de lucru pentru remote support sau control (nu configurăm VPN);
              - configurarea programului SAGA pentru a permite lucrul cu o casă de marcat și un scaner de coduri de bare.
              - recuperare, restaurare, reparare baze de date SAGA (acolo unde acest lucru este posibil);
              - configurarea utilizatorilor și a drepturilor de operare pentru personalul care utilizează programul;
              - interconectarea SAGA cu alte programe sau facilități necesare în exploatare (Adobe Reader, Net Framework, Firebird, firewall/antivirus, semnătură electronică/acces in SPV, e-factura, e-transport etc.) sau/și instruirea personalului pe această linie, la sediul utilizatorului sau online;

              Asigurarea actualizărilor și asistența tehnică online sau telefonică sunt acoperite de licență și în majoritatea situațiilor sunt suficiente pentru rezolvarea problemelor.
              Celelalte activități, precum și deplasarea și asistența on site sunt contracost.
                          Asistența tehnică acoperă asigurarea funcționării programului și exclude consilierea privind conducerea contabilității sau orice operațiuni financiar-contabile.

                          Nu se efectueaza culegeri de date (preluare date contabile, articole, stocuri, retete etc.).
                          Prestarea serviciilor se face pe bază de contract de prestare de servicii.
                          Contractele în derulare au prioritate. Contractele multianuale/anuale au prioritate.
                          Oferim seriozitate și o experiență de peste 25 de ani.
                          Back to content